mandag 10. mai 2010

Stolkupp!




-Som om ikke jeg har nok møbelprosjekt på gang fra før av, har jeg like godt satt igang med et nytt... Jeg kom over fem gamle, fine stoler på finn.no som er akkurat slike jeg vil ha til spisestuen. -Og når folk i tillegg legger ut møblene sine til gi-bort pris er ikke jeg sen med å ringe og kapre skattene deres!





Pappa'n min måtte nok en gang ut på en kjøretur (tusenmillioner takk til ham!) og nok en gang stod det møbler og ventet på meg da jeg kom hjem fra jobb.




De trenger vask, puss, maling, nytt trekk og må nok repareres litt, men jeg har jo så mye tid om dagen at det er ikke noe problem! *kremt*. Nå er jeg oppe i fire forskjellige stoler, syv totalt, så nå mangler jeg egentlig bare èn så er jeg fornøyd!




Det var noen møbler vi ikke gadd å dra med oss over fjellet da vi flyttet fra Bergen. Spisebordet var et av dem, så nå må jeg bare finne et bord å ha disse stolene rundt!

Ha en solfylt mandags ettermiddag!


6 kommentarer:

Janne sa...

Du er helt rååå til å finne skatter :-)

Heims verden sa...

heihei:D Nydelig stoler:D

Kom akkurat innom bloggen din, men her skal jeg lese mer!

Silje

Unknown sa...

Flotte de var, og for en snill pappa du har da, som henter:o)
Lykke til i jakten på bordet:o))

Ha en fortsatt flott mandag!

Klem Line

Janne Lillian ♥ sa...

De var lekre :)

Har et tips ang bruktbutikk.. Om du er i Langesund har de en utrolig koselig brukthandel i gågata der... Var "hjemme" i helga og fant noen skatter der kan du si :)

Ha en flott mandagskveld ♥

Klem

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så fine! Liker også slike stoler, og syns det er en egen sjarm over å ha forskjellige stoler rundet spisebordet.
Tenker de blir fine med litt maling og pussing
Gleder meg til å se!

Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Hvit Villa sa...

Nydelige! Gamle møbler er så vakre. Ha en fin uke:-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...