lørdag 22. mai 2010

Back to the 80s!


Vi har fått lagt veggpanel ferdig på soverommet, 
og det gir en herlig følelse av å tre rett inn i et 80-talls hjem når du passerer dørstokken!

Vi er ferdige med to runder kvistlakk, og idag begynner grunningen.




Veggen bak sengen (til høyre i det ene bildet) skal tapetseres, så det er kanskje på tide at jeg bestemmer meg for hvilken tapet jeg vil ha...

Nå må jeg på en skikkelig shoppingrunde og handle takmaling, veggmaling, tapetlim ++ så vi ikke står der i helligdagene med sjegget fullt av postkasser og ikke har noe å ta oss til!


Ha en herlig lørdag -makan til sommervær!
Ønsker dere samtidig en happy og solfyllt pinse!

3 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Å, så spennende! dette blir nok helt supert! Gleder meg til å se når det blir malt. Hvilken farge skal dere ha?

Kos dere med maling i helga, her er det også full husjobb

Klem Janne Merethe

Janne sa...

Gleder meg til å se hvilken tapet som kommer opp:)

cathrine - trettien [31] sa...

Har noe til deg hos meg :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...