søndag 18. april 2010

Startsskuddet har gått!




...og Byggmester Bob er igang på badet! Det er ubeskrivelig deilig å se at det står byggmester-biler på utsiden av huset og å vite at folk jobber på badet mitt! Jeg blir rett og slett glad og lett til sinns!

Ikveld var jeg en liten tur innom huset for å se på hvordan formen på baderommet ble etter at alt er ute og veggen er revet. Jeg ser at selv om jeg hadde målene på begge rommene klarte jeg ikke helt å se for meg hvordan det ville bli. Mine egne skisser og tegninger holder ikke akkurat mål lenger -i dobbelt forstand. -Og nå jeg fikk putselig nye tanker og ideer. Det faller vel ikke helt i god jord hos snekker'n, så vi får se litt på det...




Èn ting er hvertfall sikkert: Vi gjorde lurt i å rive veggen og gjøre det dobbelt så stort. Badet har vært husets hemsko, men nå er jeg utelukkende positiv og tenker at sev om det blir kombinert bad/ vaskerom vil det bli knallbra!




Nå er jeg på jakt etter den perfekte kommode/ skjenk som jeg skal bruke som baderomsmøbel. Jeg har det selvfølgelig klart for meg i hodet hvordan den skal se ut, men så var det det å finne den da. Jeg tråler det som er av nettbutikker og andre kjente møbelkjeder, og jeg får holde øynene åpne på loppis og i bruktbutikker. -Så er det noen som vet om en passende skjenk som er ca. 100cm bred og 50cm dyp som kan egne seg for montering av en servant på toppen; let me know!




Jeg er pumpet etter en 28 timers arbeidshelg som ble avsluttet med en heller dårlig opplevelse på Skagerak Arena, så imorgen blir det lading av batteriene for alle penga! 

Håper dere alle har hatt en flott helg og ønsker dere en feiende flott uke med blanke ark og kanskje noen fargestifter til i anledning våren og blomstringen!

4 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy at de endelig er igang!!

gleder meg til å se det ferdige resultatet :)
ha ei flott uke ( kjipt med odd da..)

Klem ♥

my little life sa...

Så deilig det blir med helt nytt bad!

bente sa...

fytti som jeg gleder meg til å komme i sommer å se på alle resultatene!!!flinke dere er!
klem fra bartebyen:)

Eli Betten sa...

Du er en heldiggris som pusser opp bad! Gleder meg til å se resultatene Ü Det blir nok noen år til hos oss, men da skal det bli pittelitt større :) Åh, det skal bli godt! Hehe..
Ha en fin mandagskveld Ü

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...