mandag 8. mars 2010

Vår og sitronmelisse

Det har vært en hektisk helg, og det høye sktivitetsnivået ser ut til å holde seg utover i uken... Med Lyders 1. års dag på onsdag er det mye som skal ordnes.

Da jeg skulle legge Lyder ut for å ta en formiddagslur idag, ble jeg fascinert av all flytrafikken som hadde lagt igjen spor på himmelen. Plutselig hørte jeg lyden av propeller i det fjerne, og idet jeg skulle trykke på utløseren, så jeg at et fly hadde fløyet rett inn i motivet mitt.

Ellers har jeg, mot normalt, fått en sitronmelisse til å stå i over to uker. Jeg har en tendens til å glemme mine kjære urte- og krydderplanter. Det er ikke det at den er så majestetisk der den står, men jeg syntes det er fint å se hvordan den strekker seg mot vårsolen. Den skal brukes i ertesuppen som jeg skal lage på onsdag.

Ha en fin uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...