torsdag 25. mars 2010

Morning glory med Starbucks coffee!


God morgen alle sammen!

Ja for idag er det en god morgen! Lyder glimtet til med dyp søvn frem til kl.07.00(!), og det var det ikke bare han som trengte...

Morgenen blir ikke noe dårligere når man kan hive litt vann i ansiktet, hente dagens avis og sette seg ned med en stoooor kopp med kaffe fra Starbucks! Pappa kom nylig hjem fra London og hadde importert noen poser House Blend til meg. Den vekker gode minner fra tiden i Colorado...




Et lite stikkord for denne uken er ventetid... Jeg føler at det er så mye jeg venter på for tiden. Lyder og jeg var hos fotografen på mandag og skal få bildene før påske. Jeg er mildt sagt veldig spent på resultatet, og innser i ettertid at det å ta en 1.-åring til fotograf ikke er noe sjakktrekk...

Svar fra kommunen angående barnehageplass til Lyder er rett rundt hjørnet det, og jeg håper vi kan juble for 1. valg fra høsten av...

Ellers så venter, lengter og gleder jeg meg til påske! Da skal Lyder og jeg opp på gården til mormor i hjertet av Telemark og koooose oss med god mat, skiturer og forhåpentligvis masse deilige solstråler i ansiktet! Lover å ta masse fine bilder!!


 



Til slutt må jeg nesten vise noen bilder av de flotte rosene jeg fikk av svigermor til Lyders 1. års dag 10. mars! De stod lenge så majestetisk og flott i all sin prakt i stuen. Hvite roser... Noe av det nydeligste som finnes!



Ha en finfin torsdag alle sammen og kom dere ut i solen! -Nå skal jeg nyte nok en kopp med mørk, sterk, velduftende og ikke minst velsmakende kopp med House Blend... Mmmm....


1 kommentar:

Janne Lillian ♥ sa...

Så deilig med god kaffe :) nydelige roser også.

Her lå svar fra barnehagen om plass.. fikk 3.valget.. utrolig kjipt..men men...

Ha en flott dag :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...