torsdag 4. mars 2010

Kjøkkenshopping på IKEA


Idag tok vi oss barnefri og dro på IKEA for å shoppe kjøkken. Mannen var skeptisk og gruet seg til å henge på meg som et slips mellom utstillingsrommene og å måtte ta stilling til ting og tang som jeg bare se på og vurdere. Jeg derimot gledet meg selvfølgelig som et lite barn... Tross tanken på en viss fare for irritasjon og høylytt diskusjon var vi ved godt mot. Etter å ha tatt lærdom fra tidligere turer startet vi ballet med pizza, pølse og brus i kiosken. Handelen gikk overraskende smertefritt, og vi fikk god hjelp av en svært så dedikert IKEA-tjei ved navn Elisabeth.


Noen titalls tusenlapper fattigere dro vi fra Slependen, svært så fornøyd med valg av både kjøkkenmodell og løsninger. Det ble Faktum/ Lidingö. Veldig standard, men det er stilrent og pent, har gode løsninger og ikke minst en god pris. Vi har nok av ting å bruke penger på fremover, og badet sluker endel...

Mens vi venter på lastebilen får vi klargjøre rommet for en real ansiktsløftning...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Silje!

Flott blogg du har startet opp, gleder meg til å følge den. Jeg har brukt litt tid på å lese diverse interiørblogger dette året.. Veldig gøy, har blitt inspirert mang en gang. Og det er jeg sikker på at jeg blir av din blogg og.

Gleder meg til å se hvordan huset blir. Dere har valgt et veldig fint kjøkken, enkelt og stilrent!

Klem Anja;)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...