mandag 1. mars 2010

Første vårdag

Det er 1. mars og første vårdag! Noe så herlig! Selv om det har vært litt småsurt i været (hvertfall hos meg), så fikk jeg vårfølelse idag! For første gang på 3 mnd kom synet og lukten av våt asfalt i gaten og dryppende dråper fra istapper var et godt tegn på at vi går mildere tider imøte.



Dompapene fryder seg i treet i hagen og resten av spurvegjengen har justert opp både frekvens og lydstyrke på kvitringen. Musikk i mine ører...



Jeg fant ut at selv om jeg publiserte de igår, må jeg nesten vise et nytt bilde av blomstene idag. De har storkost seg i stuen som har blit fyllt med lys idag og man kan nesten se knoppene springe ut!



I anledning Northugs 5mils-seier har jeg bakt gullbrød! Ah, endelig hjemmebakt brød igjen! Tidligere bakte jeg alle brød selv, men så kom Lyder og da ble det nedprioritert. Jeg tror at jeg må ta meg tid til å gjenoppta aktiviteten, for det er jo så mye bedre med hjemmebakt!


God mandagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...