mandag 22. februar 2010

Litt av en bursdag...


Vi skriver 22. februar, og jeg har blitt 29 år for første gang. -For det er vel en viss fare for at jeg kommer til å fylle 29 år i noen år fremover. Jeg innser at denne dagen ikke lenger er så stor som den engang var, og når sant skal sies kunne jeg vel egentlig ha stått over. På en annen side har bursdagen flere positive sider ved seg. Det er en utmerket anledning for å bake en god kake, og det er en god anledning til å invitere familie og venner på besøk.

Dagen ble feiret heller beskjedent, og enkelte overaskelser kunne jeg helt klart ha vært foruten. Vannlekkasje i huset fulgt opp av at Lyder fikk falsk krupp som kvalifiserte til et legevaktbesøk... Kaken ble bakt og tatt med på jobben, og jeg håper den er borte når jeg kommer tilbake.

Jeg ser at jeg har en jobb å gjøre hva angår foto. Først innser jeg at kaken aldri ble foreviget før den forsvant ut døren, så skal dette bli en bra blogg må det vel noen justeringer til på den fronten.

Dagens høydare var kruset jeg fikk av Lyder: Min første "mamma"-gjenstand (utenom tegningen jeg fikk til morsdagen, da). Det er koselig å få gaver som vekker så gode følelser. Gode følelser fikk jeg også da jeg åpnet facebooken og så alle gratulasjonene. Selv om det bare koster folk et par tastetrykk, og halvparten av dem mest sannsynlig ikke visste hvilken måned jeg hadde bursdag engang, er det hyggelig. Det betyr så lite. Det som betyr noe er at alle har tatt seg tid til å skrive noe fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...